По Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 от Европейския фонд за регионално развитие за ЗЕРА ЕРА беше предоставен грант в общ размер на 3000 лв. от които 2 550 лв. европейско финансиране и 450 лв национално финансиране.
Основната дейност на ZERA (Зера Ера ООД) се състои в продажби на дребно на иноксови чаши за детски учебни заведения, както и фестивални чаши за различни по мащаб масови събития, сред които фестивали, концерти, спортни събития. Епидемичният взрив от COVID-19 и последвалото обявяване на извънредна епидемиологична обстановка доведе до временно затваряне на детски учебни заведения (детски ясли, детски градини, училища), както и забрана за провеждане на масови събития. В резултат от това беше прекъсната и възможността фирмата да упражнява своята основна икономическа дейност, с което настъпи недостиг на средства и липсата на ликвидност.
За да преодолее недостига на средства и липсата на ликвидност, настъпили в резултат от извънредната епидемиологична обстановка, ZERA ( Зера Ера ООД) изпълни следните и основни цели и дейности за тяхното постигане:
Компанията да не замразява дейност, а да остане активна и жизнеспособна
ЗераЕра запази своята дейност като запази своя основен външен изпълнител за управление на счетоводство и данъчна отчетност.
В резултат компанията успя да отговори и да удовлетвори дори и малкото клиентски запитвания в рамките на кризисния период, с което успя да запази своята лоялна клиентела. Без тази допълнителна финансова помощ запазването на дейност щеше да бъде невъзможно.
2. ZERA да подобри качеството на своите продукти
ЗераЕра инвестира в подобрения на своя основен продукт – гравирани иноксови чаши, като добави възможност към всеки комплект от иноксови чаши с индивидуална картинка да се поръчат и пълноцветни печатни стикери с графични визии, съответстващи на тези от чашите. С това създадохме удобства на десетки детски градини да преустроят качествено физическата среда на децата и да ги накарат да свикнат по-бързо със своя индивидуален символ.
3: ZERA да направи представянето на своите продукти по-атрактивно за потенциалните клиенти в бъдещ момент след преминаване на кризата
ЗераЕра поръча фотографски услуги, с които получи висококачесвени продуктови снимки, подходящи за дигитална среда, както и за печат. Това съществено подобри представянето на продукта в уебсайта на компанията и в социалните мрежи и доведе до ръст на интереса към продукта.
Зера Ера ООД инвестира в три обучения за най-новите практики в дигиталния маркетинг в три направления:
Управление на онлайн бизнес
Реклама чрез платформата Facebook Ads Manager
Реклама чрез платформата GoogleAds
Това подобри знанията на екипа за по-качествена и ефективна реклама на продуктите с цел повишаване на конкурентоспособността на ZERA, а оттам и изпълнение на нейната мисия - да убеди обществото да заложи на качествени многократни алтернативи като изостави модела "ползвам-изхвърлям" по отношение на еднократната пластмаса.
Проект „Преодоляване недостига на средства и липсата на ликвидност, настъпили в резултат от епидемичния взрив от COVID-19“, финансиран от Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
Comments